
Dviejų tapybos genijų potėpiai „Miegančios Veneros” atvaizde
Venecija. Pirmasis XVI amžiaus ketvirtis. Džordžijo Barbarelis de Kastelfrankas, geriau žinomas kaip Džordžonė, klestėjimo laikotarpis. Džordžonė reiškė „didysis Džordžijo“ – šis pravardė buvo suteikta pripažįstant jo protą, žavesį ir aukštą meistriškumą. Tam didelę įtaką turėjo mokymasis Džovanio Belinio dirbtuvėje, iš kurio Džordžonė perėmė tapybos aliejumi stilių ir, ypač – portretų tapybos techniką. Jis pirmasis Italijoje sukūrė seriją nedidelių aliejinių portretų, nesusijusių su religine tapyba, o tai jau buvo laikoma naujove. Apskritai, Džordžonei viskas sekėsi lengvai, nes jis turėjo daug talentų. Jis gerai grojo liutnia, nuolat buvo geroje nuotaikoje, turėjo gražų balsą ir geras manieras, todėl jau jaunystėje buvo laukiamas svečias daugelyje turtingų venecijiečių namų. Lengvai poetiškas pasaulio suvokimas atsispindėjo jo kūryboje.




































































You must be logged in to post a comment.